چاپ کردن این صفحه

پرسشنامه رضایت مشتریان و رضایت شغلی کارکنان بانک

پاسخ دهنده عزیز، این پرسشنامه جهت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت ….. گرایش ….. تهیه گردیده و هدف محقق از این مطالعه بررسی رابطه میان رضایت مشتریان و رضایت شغلی کارکنان است. بنابر این پاسخهای دقیق و با تامل شما، اینجانب را در انجام این تحقیق یاری خواهد نمود. بدیهی است پرسشنامه بدون نام بوده و پاسخهای شما تنها در راستای اهداف پژوهشی تحقیق حاضر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

"پیشاپیش از همکاری شما پاسخ دهنده گرامی کمال تشکررا داریم."

 

پرسشنامه رضایت مشتریان بانکی و رضایت شغلی کارکنان بانک شامل بسته های زیر است:

  • پرسشنامه رضایت شغلی(125) براساس پرسشنامه سنجش رضایت شغلی میركمالی و نارنجی، تدوین و كامل شـد:
    كه به ترتیب هفت بعد را اندازه می گیرد:
    1-كار: ماهیت كار، ویژگیهای كار، تطبیق استعداد فرد و محتوای شغلی(22)
    2-روابط با مافوق همكاران و مشتری(26)
    3-ارتقا و موفقیت و پیشرفت شغلی، بهبود شغلی، توجه به آموزش و فرصت یادگیری(19)
    4-حقوق و مزایا(8)
    5-جو سازمانی(15)
    6-قدر، منزلت و احترام و مسئولیت(18)
    7-عوامل محیطی كار امكانات رفاهی درمانی تفریحی و ورزشی(17)

 

  • پرسشنامه مقیاس رضایت مشتری(33) این پرسشنامه علاوه بر سنجش رضایت مشتری به صورت كلی، پنج مـلاك عمده رضایت به شرح زیر را نیز میسنجد:
    1-كاركنان (13)
    2-خدمت رسانی (10)
    3-دسترسی به خدمات (5)
    4-محیط فیزیكی (4)

 

دانلود:
docx-146دانلود پرسشنامه رضایت مشتریان و رضایت شغلی کارکنان بانک
امتیاز مورد نیازامتیاز مورد نیاز-146 6
تاريخ-146دوشنبه, 30 فروردين 1395 14:41
حجم فايل-146 36.35 KB
دانلود-146 26
دانلود || وارد شوید

اطلاعات فایل

  • نوع پرسشنامه: محقق ساخته
  • رفرنس پرسشنامه: ميركمالي و نارنجی
  • تعداد گویه پرسشنامه: 158(125+33)
  • فرمت فایل: DOC

بیشتـــر بدانــید

نویسنده

پایگاه اطلاعات علمی ایران

پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است.

 

  •  ایمیل : Info(at)isid.ir
  •  شماره تماس: 23-73-479- 0912
  •  تلگرام: عضویت در کانال تلگرام
  •  آی دی یاهو: isid24
  •  سامانه پیامکی:
  •  ما پذیرای نظرات، پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما هستیم.

Iranian Scientific Information Database

www.isid.ir