"پیشاپیش از همکاری شما پاسخ دهنده گرامی کمال تشکررا داریم."
پرسشنامه رضایت مشتریان بانکی و رضایت شغلی کارکنان بانک شامل بسته های زیر است:
- پرسشنامه رضایت شغلی(125) براساس پرسشنامه سنجش رضایت شغلی میركمالی و نارنجی، تدوین و كامل شـد:
كه به ترتیب هفت بعد را اندازه می گیرد:
1-كار: ماهیت كار، ویژگیهای كار، تطبیق استعداد فرد و محتوای شغلی(22)
2-روابط با مافوق همكاران و مشتری(26)
3-ارتقا و موفقیت و پیشرفت شغلی، بهبود شغلی، توجه به آموزش و فرصت یادگیری(19)
4-حقوق و مزایا(8)
5-جو سازمانی(15)
6-قدر، منزلت و احترام و مسئولیت(18)
7-عوامل محیطی كار امكانات رفاهی درمانی تفریحی و ورزشی(17)
- پرسشنامه مقیاس رضایت مشتری(33) این پرسشنامه علاوه بر سنجش رضایت مشتری به صورت كلی، پنج مـلاك عمده رضایت به شرح زیر را نیز میسنجد:
1-كاركنان (13)
2-خدمت رسانی (10)
3-دسترسی به خدمات (5)
4-محیط فیزیكی (4)