چاپ کردن این صفحه

پرسشنامه عوامل موثر بر ترجیح برند و وفاداری مشتریان به برند

پاسخ دهنده عزیز، این پرسشنامه جهت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی تهیه گردیده و هدف محقق از این مطالعه بررسی تاثیر بررسی عوامل موثر بر ترجیح و وفاداری به برند می باشد. بنابر این پاسخهای دقیق و با تامل شما، اینجانب را در انجام این تحقیق یاری خواهد نمود. بدیهی است پرسشنامه بدون نام بوده و پاسخهای شما تنها در راستای اهداف پژوهشی تحقیق حاضر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

"پیشاپیش از همکاری شما پاسخ دهنده گرامی کمال تشکر را داریم.

 

  • متغیر هایی که در این پرسشنامه مورد سنجش قرار می گیرند به شرح زیر می باشند:
  1. پرسشنامه فارسی آگاهی برند
  2. پرسشنامه فارسی کیفیت درک شده
  3. پرسشنامه فارسی تاثیر برند
  4. پرسشنامه فارسی رضایت مصرف کنندگان
  5. پرسشنامه فارسی شدت توزیع برند
  6. پرسشنامه فارسی ترجیح برند
  7. پرسشنامه فارسی وفاداری به برند

 

دانلود:
docx-56دانلود پرسشنامه ترجیح برند و پرسشنامه وفاداری مشتریان به برند
امتیاز مورد نیازامتیاز مورد نیاز-56 4
تاريخ-56دوشنبه, 07 دی 1394 20:17
حجم فايل-56 26.98 KB
دانلود-56 16
دانلود || وارد شوید

اطلاعات فایل

  • نوع پرسشنامه: استاندارد/ترجمه شده
  • رفرنس پرسشنامه: احمد تولبا
  • تعداد گویه پرسشنامه: 25
  • فرمت فایل: DOC

بیشتـــر بدانــید

نویسنده

پایگاه اطلاعات علمی ایران

پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است.

 

  •  ایمیل : Info(at)isid.ir
  •  شماره تماس: 23-73-479- 0912
  •  تلگرام: عضویت در کانال تلگرام
  •  آی دی یاهو: isid24
  •  سامانه پیامکی:
  •  ما پذیرای نظرات، پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما هستیم.

Iranian Scientific Information Database

www.isid.ir