پاسخ دهنده عزیز، این پرسشنامه جهت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی تهیه گردیده و هدف محقق از این مطالعه بررسی تاثیر تبلیغات بر پاسخ های هیجانی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری مشتریان است. بنابر این پاسخهای دقیق و با تامل شما، اینجانب را در انجام این تحقیق یاری خواهد نمود. بدیهی است پرسشنامه بدون نام بوده و پاسخهای شما تنها در راستای اهداف پژوهشی تحقیق حاضر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
"پیشاپیش از همکاری شما پاسخ دهنده گرامی کمال تشکر را داریم."
- متغیرهایی که در این پرسشنامه مورد سنجش قرار می گیرند به شرح زیر می باشند:
- پرسشنامه فارسی اخبار مرتبط تبلیغات
- پرسشنامه فارسی تقویت برند
- پرسشنامه فارسی محرک داشتن تبلیغات
- پرسشنامه فارسی سرگرم کننده گی تبلیغات
- پرسشنامه فارسی همدلی تبلیغات
- پرسشنامه فارسی آشنایی با تبلیغات
- پرسشنامه فارسی آسیمگی تبلیغات
- پرسشنامه فارسی خوشایندی تبلیغات
- پرسشنامه فارسی انگیختگی تبلیغات
- پرسشنامه فارسی ارزش ادراک شده
- پرسشنامه فارسی ارزش لذت جویانه
- پرسشنامه فارسی تمایلات رفتاری مشتریان
دانلود:

دانلود پرسشنامه تبلیغات برند، پاسخ های هیجانی مشتریان،ارزش درک شده و تمایلات رفتاری مشتریان
امتیاز مورد نیاز

5

دوشنبه, 07 دی 1394 21:33

29.06 KB

13