- عنوان پروپوزال کارشناسی ارشد بازاریابی
- بررسی نقش تقویت روابط مصرف کننده با نام تجاری (برند) در صفحات اجتماعی رستوران ها
بیان مسئله
مارک داری به عنوان یک اهداف قدرتمندی شناخته شده است که می تواند یک ارتباط بلند مدت بین یک کسب و کار و مشتریان برقرار نماید. مشتریان که در بخش کامنت ( تفسیر) یک برند را پسند می کنند، در واقع باعث گسترش دادن مثبت دهان به دهان برند و حتی مشتری حاضر به پرداخت بیشتر به محصول و خدمات و تفقیب آن می شود. بسیاری از کسب وکار در صنعت خدمات غذایی به اهمیت ارتباط مدیریت مارک مصرف کننده مخصوصاً از طریق استفاده از استراتژیهای ارتباطی- نام تجاری وایرتز و ماتیلا اصلاعاتی که مشتریان تحت تاثیر انواع منابعی که آنها تجزیه مصرف برند را داشتند پیشنهاد دادند. سایتهای شبکه اجتماعی به عنوان نسل دوم طراحی وب سایت و تسهیل در ارتباطات و اشتراک گذاری اطلاعات شبکه گسترده جهانی تعریف شده است، ظهور شبکه های سایت های اجتماعی باعث شد که یک ارتباط معمول جدید مارک بهبود یابد. بسیاری از کسب وکارهای خدماتی غذا برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان که علاقه مند به استفاده از این سایت ها کردند، به عبارت دیگر شرکت ها با ایجاد صفحات رسانه های اجتماعی مخصوص برند خود به نوعی با مصرف کنندگان بالقوه خود برای ایجاد آگاهی و روابط اتصال برقرار می کنند. اگرچه اینها به طور کلی به عنوان مزایای استفاده از شبکه های اجتماعی درک شده است....
- فهرست مطالب پروپوزال کارشناسی ارشد بازاریابی
بیان مسئله
پیشینه پژوهش
پیشینه داخلی
پیشینه خارجی
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف تحقیق
اهداف اصلی تحقیق
اهداف فرعی تحقیق
چارچوب نظری تحقیق
مدل تحقیق
فرضیات پژوهش
قلمرو تحقیق
قلمرو موضوعي تحقیق
قلمرو زماني تحقیق
قلمرو مكاني (جامعه آماری) تحقیق
روش نمونه گيری تحقیق
روش تحقيق
روش و ابزار گردآوری اطلاعات
روش گردآوری اطلاعات
ابزارگرداوری اطلاعات
روش های تجزیه و تحلیل داده ها
تعاریف اصطلاحات و متغیرهای تحقیق
منابع
دانلود:
دانلود پروپوزال کارشناسی ارشد بازاریابی
امتیاز مورد نیاز
15
شنبه, 15 آذر 1399 22:35
90.55 KB
12