- عنوان پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی
- بررسی رابطه میان رضایت مشتریان و سیستم های مدیریت كیفیت
بیان مساله
در آغاز هزاره سوم و با تغییرات صورت گرفته در محیط کسبوکار (درون سازمانی و برون سازمانی) سازمانها با تغییر رویکرد از محصول محور به مشتری محور تبدیل شدهاند یکی از مهمترین عوامل موثر در این رویکرد پایش و بهبود رضایت مشتریان است. رضایتمندی مشتریان تاثیر بسیار مهمی در وضعیت کنونی و آینده سازمان خواهد داشت. اشلسینگر و هسکیت با ارائه نظریه «چرخه خدمات مطلوب» سعی نمودند تا رابطه بین مشتریان رضایتمند و کارکنان رضایتمند را نشان دهند. مطابق این نظریه با افزایش رضایت مشتریان قابلیت و تحمل آنها در پرداخت قیمت محصول بالا میرود، در نتیجه سود سازمان افزایش مییابد و در نهایت رضایت شغلی و بهبود روحیه کاری کارکنان را در پی دارد.
در این وضعیت استراتژی برد -برد -برد حاکم میشود. به علاوه از جمله دلایل اقتصادی توجه به رضایتمندی مشتریان، میتوان به افزایش سودآوری مشتریان، حفظ و افزایش طول عمر مشتریان و افزایش سهم بازار اشاره کرد........
- فهرست مطالب پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی
- 1-2 بیان مسئله (تعریف موضوع تحقیق)
- 1-3 اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق
- 1-4 اهداف تحقیق
- 1-5 مروری بر ادبیات تحقیق
- 1-6 فرضیه های تحقیق
- الف) فرضیات اصلی تحقیق
- ب) فرضیات فرعی تحقیق
- 1-7 روش تحقیق
- 1-8 قلمرو مکانی تحقیق (جامعه آماری)
- 1-9 قلمرو زمانی تحقیق
- 1-10 روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه
- 1-11 ابزارهای گردآوری داده ها (اطلاعات)
- 1-12 روش تجزیه و تحلیل داده ها(AHP)
- 1-13 شرح واژه ها و اصطلاحات به کار رفته در تحقیق
- منابع
دانلود:
دانلود پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی
امتیاز مورد نیاز
15
شنبه, 28 فروردين 1395 22:37
215.45 KB
72