- عنوان پروپوزال بازاریابی
- بررسی تاثیر نشان تجاری بر وفاداری مشتریان
بیان مسئله
یکی از راههای ارتباط با مشتری و جذب آن ارتباط برقرارکردن از طریق نام تجاری یا برند می باشد که این مساله در بازاریابی دارای اهمیت بسیار زیادی است. اگر یک شرکت تمایل دارد که از طریق نام تجاری خود ارتباط عمیق و معناداری با مشتریان خود پیدا کند ناگزیر است در جستجوی نقاط مشترک تمایلات وعلایق واحد با آنها باشد. نام تجاری باید قادر باشد قلب و روح مخاطب خود را تسخیر کند. اعتبار شرکت به وسیله خصوصیات مختلفی از قبیل ادراک خریداران، معروفیت، خوبی وبدی، قابلیت اتکا، درستکاری، معتبر بودن و...تعریف می شود. همچنین باید گفت مدلهای تجاری، بر مبنای سود دهی، وابسته به ارتباطات درازمدت با مشتریان هستند.
بنابراین تولیدکنندگان دراین بخش به رضایت مندی مشتری و افزایش کیفیت خدمات به عنوان ابزار کلیدی برای افزایش و حفظ مشتری تمایل دارند. این تحقیق بدنبال بررسی تاثیر نشان تجاری بر وفاداری مشتریان می باشد.....
- فهرست مطالب پروپوزال بازاریابی
- بیان مسئله
- ابعاد مسئله
- ضرورت انجام پژوهش
- فرضیه های پژوهش
- سوابق مربوط
- اهداف پژوهش
- نهاد یا موسساتی که می توانند از یافته های این پژوهش بهره گیرند
- جنبه نوآوری طرح
- روش کار
- اطلاعات مربوط به روش شناسی پژوهش
- جامعه آماری، حجم نمونه، گستره نمونه
- روش نمونه گیری و حجم نمونه
- روش گرد آوری اطلاعات
- ابزار گردآوری اطلاعات
- روش تجزیه و تحلیل داده ها
- منابع و مراجع
- منابع فارسی
- منابع لاتین
دانلود:
دانلود پروپوزال بازاریابی
امتیاز مورد نیاز
18
سه شنبه, 18 آبان 1395 19:19
77.38 KB
19