روشهای تحقیق به عنوان هدایتگر جستجوهای علمی در جهت دستیابی به حقیقت میباشند. محقق باید توجه داشته باشد که اعتبار دستاوردهای تحقیق به شدت، تحت تأثیر اعتبار روشی است که برای تحقیق خود برگزیده است. منظور از روش تحقیق، همه راهها و شیوههایی است که محقق را از خطا مصون داشته و امکان رسیدن به حقیقت را برای وی فراهم میسازد. به عبارت دیگر روش تحقیق علمی، پیروی از رویهای منظم و سیستماتیک است که در جریان استفاده از روشهای آماری و مرتبط ساختن عوامل موضوع تحقیق، باید رعایت گردد (دلاور، 1386، 29). این فصل به بحث پیرامون ساختار و متدلوژی تحقیق اختصاص دارد، لذا به معرفی مختصر مراحل اختصاصی پژوهش از جمله، تدوین فرضیههای پژوهش و متغیرهای مورد مطالعه، تعریف جامعه و نمونه آماری، دوره مطالعه، روش پژوهش، روش گردآوری، و تجزیه و تحلیل دادهها اختصاص دارد. پژوهشگر روششناسی پژوهش را در قالب جامعه آماری، تعیین حجم نمونه، فرضیهها، روش پژوهش، گردآوری اطلاعات، تعریف متغیرها و نحوه محاسبه آنها، طراحی مدلهای پژوهش و توابع آماره به شرح زیر تدوین نموده است.
- فهرست مطالب نمونه فصل سوم پایان نامه با فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
مقدمه
1 -2 روش تحقیق
2-3 جامعه آماری
3-3 تعیین حجم نمونه و نمونه گیری
4-3 روش و ابزار گردآوری دادهها
1-4-3 پرسشنامه
2-4-3 روایی پرسشنامه
3-4-3 پایایی پرسشنامه
5-3 روشهای آماری مورد استفاده
6-3 الگوریتم AHP
فصل چهارم
مقدمه
1_4 بررسی و توصیف دادههای مربوط به ویژگیهای عمومی پاسخدهندگان
2-4 بررسی نرمال بودن دادهها
3-4 آزمون فرضیههای تحقیق
1-3-4 آزمون فرضیه اصلی اول
2-3-4 آزمون فرضیه اصلی دوم
3-3-4 آزمون فرضیه اصلی سوم
4-3-4 آزمون فرضیه فرعی اول : عوامل ملموس
4-4 تعیین میزان شکاف کیفیت خدمات برای ابعاد پنجگانه کیفیت خدمات
5- 4 رتبه بندی مراكز آموزشعالی مورد مطالعه
6-4 یافتههای جانبی
فصل پنجم
مقدمه
1-5 خلاصه تحقیق
2-5 نتیجه گیری
3-5 پیشنهادها
1-3-5 پیشنهادهای كاربردی
2-3-5 پیشنهادهای اصلی
3-3-5 پیشنهادهائی برای تحقیقات آینده
- فهرست مراجع و مآخذ
- پیوستها (خروجی نرم افزار ها)
- پرسشنامه ارزيابی كيفيت خدمات آموزشی
دانلود:
دانلود نمونه فصل سوم پایان نامه با فرایند تحلیل سلسله مراتبی
امتیاز مورد نیاز
20
جمعه, 08 آذر 1398 00:51
1.1 MB
19