- پرسشنامه نگهداشت و ارتقا برند متغیر های زیر را مورد سنجش قرار می دهد:
- ارتباطات یکپارچه بازاریابی:فرایندی است که در آن پیامهای منتقل شده بوسیله هر ابزار تبلیغاتی در جهت اینکه مخاطبان تصویر یکسان و سازگاری را درک کنند با هم هماهنگ میگردند.
- سبد برند: سبد برند مجموعهای از برندهایی است که توسط یک شرکت مالکیت میشوند
- برندسازی داخلی:فرایند متحدسازی سازمان حول یک برند که از طریق آن افراد سازمان درک روشنی از برند و ارزشهای آن کسب کرده و تاثیر رفتار و وظیفه شان را بر ارتقا برند مییابند.
- آگاهی برند:آگاهی از برند به قدرت حضور برند در ذهن مصرفکنندگان اشاره دارد.
- تداعی گرهای برند:هر چیزی در حافظه با برند مرتبط است تداعی برند تعریف می شود.
- کیفیت درک شده:آگاهی مصرفکننده از کیفیت برتر محصولات نسبت به محصولات دیگر است.
- وفاداری برند:وضعیتی که در آن مشتریان در طول مدت زمان طولانی، به جای اینکه از تامین کنندگان دیگر موجود در آن گروه خریدشان را انجام دهند مکررا محصولات و خدمات یک تولیدکننده خاص را میخرند.
- بازسازی برند:بازسازی برند فرایند نگهداری تازگی، اساس و مرتبط بودن برند در بازار معاصر است.
- توسعه خطی برند:محصولات جدید یک برند هستند که در داخل یک کلاس و یا یک گروه محصول یکسان رخ میدهد.
- توسعه برند:توسعه برند به مفهوم استفاده برندنام تجاری شناخته شده برای معرفی طبقات جدید از محصول است.