- عنوان پروپوزال علوم تربیتی گرایش مدیریت آموزشی
- بررسی رابطه میان قابلیت های سازمان یادگیرنده و عملکرد یادگیری سازمانی در بین مدیران دانشگاه
بیان مساله
یادگیری یکی از شگفت انگیز ترین خصوصیات بشر است. دانش، یاددهی و یادگیری از موضوعاتی است که همواره مورد توجه اندیشمندان و پژوهشگران و حتی رهبران اجتماعی و دینی بوده است. خداوند متعال حیات فردی و اجتماعی را آگاهی و شناخت قرار داده است و در قرآن کریم می فرماید «از آنچه بدان علم و آگاهی نداری پیروی مکن زیرا گوش، چشم و قلب تو مسئولند» (سوره ی اسرا،آیه ی 36). یادگیری پیش شرط اساسی برای هرگونه تغییر در عملکرد و در کار است. افراد از طریق یادگیری ظرفیت خود را برای ساختن، گسترش میدهند و میتوانند در فرآیند خلاق زندگی سهیم باشند. آنگونه که فرهنگ لغات انگلیسی آکسفورد بیان میدارد :«یادگیری عبارت است از تحصیل دانش یا مهارت در زمینهی خاص» (دعائی،1377، ص 133). روانشناسان یادگیری را عبارت از تغییرات نسبتا پایداری که در رفتار بالقوهی فرد بر تجربه حاصل میشود، میدانند. تغییر و تحولات پرشتاب، رشد سازمانی و تبدیل شدن سازمانها به سازمانهای ارگانیک و منعطف باعث شده است که نیاز به یادگیری و آموزش به عنوان راهی مطمئن در جهت بهبود عملکرد و حل مشکلات سازمانی مد نظر باشد. گرانتهام (1993) اظهار می دارد که یادگیری، سازمانها را قادر میسازد که سریعتر و موثرتر در مقابل محیط پویا عکس العمل نشان دهند (سبحانی و همکاران، 1385، ص53). لذا همان طور.....
- فهرست مطالب پروپوزال علوم تربیتی گرایش مدیریت آموزشی
1-1- بیان مسأله
1-2- پیشینه تحقیقات
1-3- ضرورت و اهمیت تحقیق
1-4- اهداف تحقیق
1-4-1- هدف اصلی
1-4-2- اهداف فرعی
1-5-در صورت داشتن هدف كاربردی، نام بهره وران
1-6- جنبه جدید بودن و نوآوری طرح
1-7- فرضیات تحقیق
1-7-1- فرضیه اصلی تحقیق
1-7-2- فرضیه های فرعی تحقیق
1-8- روش تحقیق
1-9- جامعه، نمونه آماری و روش نمونه گیری
1-9- 1- روش برآورد نمونه تحقیق
1-10- روش و ابزارهای گرد آوری اطلاعات
1-10-1- روش گرد آوری اطلاعات
1-10-2- ابزارها گرد آوری اطلاعات
1-11- روش های تجزیه و تحلیل داده ها
1-12- تعاریف مفهومی و عملیاتی واژه ها و اصطلاحات
منابع
دانلود:
دانلود پروپوزال علوم تربیتی گرایش مدیریت آموزشی
امتیاز مورد نیاز
15
چهارشنبه, 30 دی 1394 19:26
49.07 KB
44