روش آماری كه در این پژوهش مورد استفاده قرار گرفت، با توجه به این كه پژوهش دارای دو متغییر بوده كه هر كدام نیز دارای دو بعد بودند روش خی دو بود. نتایج بدست آمده از پژوهش حاضر نشان داد که بین منبع کنترل و عزت نفس دختران و پسران دانشجو رابطه معناداری وجود ندارد و بین عزت نفس دختران و پسران تفاوت معناداری وجود ندارد و بین منبع کنترل دختران و پسران دانشجو تفاوت معناداری وجود ندارد.
- فهرست مطالب پایان نامه روانشناسی بررسی رابطه عزت نفس با منبع كنترل
چکیده تحقیق
مقدمه
فصل اول
بیان مسئله
اهمیت پژوهش
هدف پژوهش
سوالات پژوهش
متغیرهاو تعاریف نظری و عملیاتی آنها
منبع کنترل
تعریف عملیاتی
عزت نفس
فصل دوم
پیشینه نظری
نظریه ی روانشناسان و جامعه شناسان در باره ی عزت نفس
نظریه جیمز
نظریه مید
نظریه کولی
نظریه روزنبرگ
نظریه سالیوان
نظریه هورنای
نظریه آدلر
نظریه راجرز
نظریه مزلو
نظریه ی آلپورت
نظریه ی دیگر روانشناسان
عزت نفس و غرور
نقش خانواده در شکل گیری عزت نفس
نقش پدر خانواده بر عزت نفس فرزندان
کمک تخصصی برای افزایش عزت نفس
منبع کنترل
رویکردها و نظریه های متفاوت درباره منبع کنترل
مفاهیم اساسی نظریه یادگیرِی اجتماعی
تفاوت های فردی
کنترل
واکنش در برابر از دست دادن کنترل
منبع کنترل
منبع کنترل درونی
منبع کنترل بیرونی
ویژگی های افراد با منبع کنترل درونی
ویژگی های افراد با منبع کنترل بیرونی
تصور راتر در باره انسان
فصل سوم
طرح پژوهش
جامعه ی مورد پژوهش
نمونه روش نمونه گیری
ابزارتحقیق
آزمون منبع کنترل
آزمون عزت نفس
روش اجرای پژوهش
اجرای اصلی
روش آمار
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل آماری
یافته های مربوط به سوال پژوهش
فصل پنجم
بحث و نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع
ضمائم