هم اکنون، در اکثر کشورهای پیشرفته، بانکها خدمات بهنگام بانکی را جهت مشتریان خود از طریق اینترنت فراهم آوردهاند و مشتریان بدون نیاز به حضور در بانک، غالب کارهای بانکی خود را با اتصال به صفحه اصلی بانکها و با استفاده از رمز مخصوص خود انجام می دهند.این عوامل، زمی نهای را برای تسهیل انجام امور تجاری و خرید و فروش ایجاد نموده که منجر به افزایش رقابت بین موسسات بانکی و غیر بانکی گردیده است. بنابراین بانکداری الکترونیک را م یتوان به عنوان فراهم آورنده امکاناتی برای مشتریان که بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک و با استفاده از واسطه های ایمن بتوانند به خدمات بانکی دسترسی یابند، تعریف نمود. در این فصل ابتدا مروری بر ادبیات موضوع و سپس به عقاید و نظرات مربوط به موضوع پژوهش پرداخته می شود.
- فهرست مطالب ادبیات تحقیق رضایت، وفاداری مشتريان و تبليغات دهان به دهان در خدمات بانکداری الکترونيکی
2-1- مقدمه
2-2- بخش اول: مرور مطالعاتی ادبیات تحقیق
2-2-1 - رضایت مشتری
2-2-2 - مدلها و روشهای اندازه گیری رضایت مشتری
2-2-3 -تفاوت بین ارزش ادراکی و رضایت مشتری
2-2-4 - رضایت کارکردی و رضایت روانی
2-2-5 - مزایای رضایت مشتری
2-2-6 -اندازه گیری رضایت مشتری
2-2-7 - روشهای اندازه گیری رضایت مشتری
2-3- وفاداری مشتری
2-3-1 - تاریخچه وفاداری
2-3-2 - تعاریف وفاداری مشتری
2-3-3 - انواع وفاداری
2-3-4 - معیارهای وفاداری
2-3-5 - سنجش میزان درجه وفاداری مشتری
2-3-6 - رویکردهای سنجش وفاداری
2-3-7 - مدل های وفاداری مشتریان
2-3-8 - طراحی برنامه وفاداری
2-3-9 - استراتژی های مورد استفاده برای حفظ وفاداری مشتری
2-3-10- سطوح وفاداری
2-3-11- وفاداری فرد به بانک
2-4- تبلیغات دهان به دهان
2-4-1 - مدل دسترسی- تشخیص
2-4-2 - اهمیت تبلیغات دهان به دهان
2-4-3 - اهمیت تبلیغات دهان به دهان در حوزه خدمات
2-4-4 - مدیریت تبلیغات دهان به دهان
2-5- بانک و بانکداری
2-5-1- تاریخچه بانکداری الکترونیک
2-6-بخش دوم: بیان عقاید و نظرات مربوط به موضوع تحقیق