یکشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۳ Sunday, 01 December 2024
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
تاریخچه  از هنگامی كه اتینه لنویر( مراجعه به تاریخچه اتومبیل ) اولین موتور احتراق داخلی را ساخت و تكمیل آن توسط چالز فرانكلین كترینگ، سیستم های مختلفی برای  ایجاد جرقه در اتاق احتراق ابداع شده ا ند و روز به روز كارایی این سیستم بالاتر رفته است.
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مقدمه تابلو می تواند از یك یا چند صفحه از جنس عایق كه جاذب رطوبت و خود سوز نباشد (فیبر الكتریكی ) تشكیل شده یا تمام فلزی باشد. چنانچه تابلو در محلی كه افراد غیر متخصص در آن رفت و آمد می كنند نصب شده باشد نباید هیچ یك از قسمتهای برق دار آ‎ن در
مقدمهبررسی مبانی مفهومی و چهارچوب مفهومی یکی از راه های انجام هرگونه تحقیق و پژوهش می باشد در واقع با بررسی ادبیات و پیشینه تحقیق ، زمینه های پژوهش پیش رو شناسایی و مطالعه می شود. جان دیویی معتقد است که انجام این مطالعه به پژوهشگر کمک می کند تا

 

سلام ، اگر قبلا در (ISID) ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوب ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
ممنون از وبسایت خوبتون شما بهترین هستین
Elham نظری را ارسال کرده است در : هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی
چرا فهرست از 2 شروع شده؟
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : ضمانت بازگشت وجه
با سلام شما می توانید با ورود مجدد به حساب کاربری فایل مربوطه را دانلود کنید در غیر این صورت لطفا ...
حمیدرضا رشیدی نظری را ارسال کرده است در : ضمانت بازگشت وجه
سلام علیکم من یک پروپوزال خریداری کردم اما به خاطر ریستار شدن سیستم موفق به دریافت آن نشدم. باید چک...
با سلام لطفا از طریق ت ل گ رام پیام بفرستید تا فایل برایتان ارسال گردد.
ادمین عزیز سلام. من قبلاً این پایان نامه رو دانلود کردم اما متاسفانه هارد لبتابم سوخت و کل اطلاعاتم ...
مهمان نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال مدیریت دانش
سلام خسته نباشید میخواستم ببینم موضوع بدیم پایان نامه مینویسید؟
وحید نظری را ارسال کرده است در : ارسال درخواست به پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
باسلام و احترام. برای انجام پایان نامه به پرسشنامه ای در زمینه سنجش نگرش والدین نسبت به فرزندان احتی...
مهمان نظری را ارسال کرده است در : پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری
سلام ممنون بخاطر مطالب مفیدتون عالی بود
مهمان نظری را ارسال کرده است در : ارسال درخواست به پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
با عرض سلام و وقت بخیر بنده برای اجرای پایان نامه ام نیاز به این پرسشنامه و پکیج آموزشی را دارم لذا ...
isid دانلود نمونه پایان نامه ارشد حسابداری دانلود نمونه پایان نامه حسابداری دانلود نمونه پایان نامه مدیریت دولتی دانلود نمونه پایان نامه مدیریت مالی دانلود نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دولتی دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه مالی دانلود پایان نامه مدیریت دولتی دانلود پایان نامه مدیریت مالی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری روش تحقیق در پایان نامه فصل سوم پایان نامه نمونه فصل سوم پایان نامه نمونه پایان نامه ارشد حسابداری نمونه پایان نامه حسابداری نمونه پایان نامه رشته حسابداری نمونه پایان نامه مالی نمونه پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی نمونه پایان نامه مدیریت دولتی نمونه پایان نامه مدیریت مالی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی نمونه پرسشنامه نمونه پروپوزال نمونه پروپوزال ارشد حسابداری نمونه پروپوزال حسابداری نمونه پروپوزال مالی نمونه پروپوزال مدیریت دولتی نمونه پروپوزال مدیریت مالی پایان نامه ارشد حسابداری پایان نامه ارشد مدیریت مالی پایان نامه بازاریابی پایان نامه حسابداری پایان نامه رشته حسابداری پایان نامه مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی پایان نامه مدیریت دولتی پایان نامه مدیریت مالی پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی پایگاه اطلاعات علمی ایران پرسشنامه پرسشنامه بازاریابی پرسشنامه مدیریت بازاریابی پرسشنامه مدیریت دولتی پروپوزال پروپوزال آماده مدیریت دولتی پروپوزال ارشد مدیریت دولتی پروپوزال حسابداری پروپوزال روش تحقیق مدیریت دولتی پروپوزال مالی پروپوزال مدیریت دولتی پروپوزال مدیریت مالی پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پروژه برق
 

وبلاگ (ISID)

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان

چکیده
در پژوهش حاضر، رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن مورد مداقه قرار گرفت. در این پژوهش سوال اصلی، بدین گونه بیان می گردد كه چه رابطه ای بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن وجود دارد؟ لذا در این خصوص ، تعداد 385 پرسشنامه به روش نمونه‌گیری تصادفی بین شاغلین و خانواده‌های آنان در یکی از یگان‌های شهر تهران توزیع گردید. که در نهایت تعداد 358 پرسشنامه، توسط SPSS آنالیز گردید. نتایج نشان داد که میزان همبستگی بین این دو متغیر اصلی پژوهش، در سطح معناداری 01/0 ، برابر با 646/0 می‌باشد. با توجه به مثبت بودن آن، لذا فرضیه اصلی پژوهش مورد تایید قرار گرفته شد.

لذا می‌توان نتیجه گرفت که بین دو متغیر اصلی پژوهش ، رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد. به عبارتی در صورت افزایش ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا، میزان رضایت مشتریان آن نیز افزایش خواهد یافت. آماره‌های توصیفی پژوهش، بیانگر آن است که اولویت بندی ابعاد رضایت مشتری، به ترتیب شامل، معیار‌های حمایت از مشتری،اخلاق و روابط، كیفیت واقعی محصول، محیط و هزینه می‌باشد. همچنین اولویت بندی ابعاد ارزش ویژه برند نیز، به ترتیب شامل، معیار‌های آگاهی از برند، کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و تداعی برند می‌باشد. ضمناً تمامی فرضیه‌های فرعی پژوهش، با اتکا به نتایج حاصله، مورد تایید قرار گرفتند. یافته‌های حاصل از ویژگی‌های جمعیت شناختی پژوهش با ابعاد رضایت مشتری و ارزش ویژه برند نیز قابل تامل و ملاحظه می‌باشد. نتایج حاصل از جداول رگرسیون، مقدار R2 را برابر 380/0 گزارش می‌نمایند، این بدان معنی است که رگرسیون خطی تداعی برند، وفاداری به برند، آگاهی از برند و کیفیت ادراک شده، به تنهایی حدود 38% از کل تغییرات رضایت مشتری را توجیه می‌کنند و مابقی، سهم سایر متغیر‌هاست.


واژگان كلیدی
ارزش ویژه برند، اتکا، رضایت مشتری، وفاداری به برند، تداعی برند، کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند

 

دانلود:
docx-319دانلود مقاله بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان
امتیاز مورد نیازامتیاز مورد نیاز-319 2
تاريخ-319سه شنبه, 07 شهریور 1396 21:40
حجم فايل-319 58.67 KB
دانلود-319 1
دانلود || وارد شوید

اطلاعات فایل

  • نوع مقاله: علمی پژوهشی
  • نويسنده: فقیهی پور و همکاران
  • سال انتشار: چهارشنبه, 31 خرداد 1391
  • مجله/ژورنال: فصلنامه مطالعات منابع انسانی
  • فرمت فایل: DOC
  • تعداد صفحات: 17

نویسنده

پایگاه اطلاعات علمی ایران

پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است.

 

  •  ایمیل : Info(at)isid.ir
  •  شماره تماس: 23-73-479- 0912
  •  تلگرام: عضویت در کانال تلگرام
  •  آی دی یاهو: isid24
  •  سامانه پیامکی:
  •  ما پذیرای نظرات، پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما هستیم.

Iranian Scientific Information Database

www.isid.ir

نظرات (0)

هنوز دیدگاهی بیان نشده است

ارسال دیدگاه

پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

آموزش

  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت
« December 2024 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31