امروزه در نیازهای مصرف كنندگان تغییر و تحولاتی شگرف بوجود آمده است و بخش گستردهای از این تغییرات در گرو تحولات تكنولوژیكی و فناوری اطلاعات میباشد. البته سازمانها و نهادها نیز از این تغییرات گسترده در امان نبوده و كم و بیش از تغییرات بنیادین الكترونیكی بهرهمند شدهاند.امروزه كمتر شخصی را میتوان یافت كه با موضوع بانکداری الكترونیك آشنایی نداشته باشد. رشد روزافزون فنآوری بخصوص فناوری اطلاعات در جهان، موانع و مشكلات زمانی و مكانی مرتبط به امور تجاری را كاهش داده و دستیابی عمومی مردم به اینترنت سبب شده امكان تجارت و كسب و كار از طریق اینترنت و یا به عبارتی بانکداری الكترونیك و كسب و كار الكترونیكی از جایگاه ویژهای در كشورهای توسعه یافته برخوردار شود. (گرامی، 1385،ص12) بانکداری الكترونیك به دلیل سرعت، كارآیی، كاهش هزینهها و بهره برداری از فرصتهای زودگذر عرصه جدیدی را در رقابت گشوده است. بروز پدیده نوین مبادله الكترونیكی اطلاعات از طریق شبكههای مختلف خصوصا شبكه اینترنت از یك سو و طرح دهكده جهانی از سوی دیگر، عملا تحول گستردهای در قلمرو بانکداری ایجاد نموده است. بازتاب این دگرگونی در تجارت بینالمللی باعث گردیده دسترسی آسان و مطمئن به اطلاعات و برقراری ارتباط سریع به بازارها از اهمیت ویژه و حساسیت خاصی برخوردار گردد. بهرهمندی از امكانات و فنون جدید تبادل اطلاعات تاثیر مستقیم و موثر در روان سازی و تسهیل امر بانکداری داشته است..........
- فهرست مطالب نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی
- مقدمه
- بیان موضوع و تعریف مساله
- فرضیه ها ی تحقیق
- اهداف تحقیق
- روش تحقیق
- قلمرو مکانی تحقیق (جامعه آماری )
- قلمرو زمانی تحقیق
- ابزارهای گرد آوری داده ها
- روش های تجزیه و تحلیل داده ها
- تعریف واژه های کلیدی