- فهرست مطالب پایان نامه بررسی رابطه بین فناوری اطلاعات و توانمندسازی منابع انسانی
فصل اول:کلیات تحقیق
1-1-مقدمه
1-2- بیان مسئله
1-3- ضرورت واهمیت موضوع
1-4- مدل مفهومی تحقیق
1-5- اهداف تحقیق
1-5-1-هدف کلی پژوهش
1 -5-2-اهداف فرعی
1-6-فرضیه های پژوهشی
1-6-1-فرضیه اصلی
1-6-2-فرضیه های فرعی
1-7-فناوری اطلاعات
1-8-توانمندسازی
1-9- تعاریف مفاهیم نظری وعملیاتی
1-9-1-تعاریف نظری
1-9-2-تعاریف عملیاتی
فصل دوم :مبانی نظری وپیشینه تحقیق
2-1-مقدمه
2-1-1-فناوری اطلاعات
2-1-2- تاریخچه ظهور فناوری اطلاعات
2-1-3- تعریف فناوری اطلاعات وجنبه های مرتبط ان
2-1-3-1- فناوری اطلاعات یک استراتژی است
2-1-3-2-فناوری اطلاعات یک سری مفاهیم و فکر است
2-1-3-3-فناوری اطلاعات یک سری ابزار است
2-1-3-4-فناوری اطلاعات نو آوری است
2-1-3-5-فناوری اطلاعات همراه با انسان است
2-1-4-مشاغل مرتبط با فناوری اطلاعات
2-1-5-تاثیرات فناوری اطلاعات بر سازمان
2-1-6-کاربرد های فناوری اطلاعات و حوزه های کاربرد آن
2-1-6-1-تجارت الکترونیک
2-1-6-2-دولت الکترونیکی
2-1-6-3-بانکداری الکترونیک
2-1-6-4-سیستم اطلاعات جغرافیایی
2-1-6-5-کار از دور
2-1-6-6-سازمان مجازی
2-1-6-7-ادارات مجازی
2-1-7-نقش فناوری اطلاعات در فرآیندهای سازمان
2-1-8-سیستم های اطلاعاتی در ارتباطع عمومی با حوزه های عملیاتی سازمان
2-1-8-1- سیستم های اطلاعاتی اتوماسیون اداری
2-1-8-2-سیستم های اطلاعاتی ارتباط الکترونیکی
2-1-8-3- سیستم های اطلاعاتی عملیاتی
2-1-8-4-سیستم های اطلاعاتی مدیریت
2-1-8-5- سیستم های اطلاعاتی کمک به تصمیم گیری
2-1-8-6-سیستم های اطلاعاتی جامع و یکپارچه
2-1-9-سیستم های اطلاعاتی اتوماسیوناداری
2-2-توانمند سازی
2-2-1-تعاریف و مفاهیم توانمند سازی
2-2-2-ریشه های تاریخی توانمند سازی
2-2-3- ابعاد توانمند سازی
2-2-3-1-استقلال و آزادی کاری کارکنان
2-2-3-2- افزایش مسئولیت تصمیم گیری کارکنان
2-2-3-3- افزایش فرصت های شغلی کارکنان
2-2-3-4- افزایش خود کنترلی
2-2-3-5- افزایش دانش و آگاهی کارکنان
2-2-3-6- توسعه حرفه ای کارکنان (رشد حرفه ای )
2-2-4- مراحل توانمند سازی
2-2-5- دلایل توانمند سازی
2-2-5-1- اثرات فناوری بر محیط های کاری
2-2-5-2- افزایش انتظارات مشتریان
2-2-5-3- ضرورت انعطاف پذیری سازمان ها
2-2-6- اهمیت توانمند سازی در سازمان ها
2-2-7- موانع توانمند سازی
2-2-7-1- نگرش مدیران در مورد زیر دستان
2-2-7-2- فقدان امنیت شخصی
2-2-7-3- نیاز به کنترل
2-2-8- چگونگی افزایش توانمندی
2-2-8-1- مشخص کردن شفاف دیدگاه و اهداف
2-2-8-2- پرورش تجارب تسلط شخصی
2-2-8-3- الگو سازی
2-2-8-4-فراهم آوردن حمایت
2-2-8-5- برانگیختگی احساسی
2-2-8-6- فراهم آوردن اطلاعات
2-2-8-7-فراهم آوردن منابع
2-2-8-8- پیوند با نتایج
2-2-8-9- ایجاد اعتماد
2-2-9- مزایای واگذاری توانمند سازی
2-2-9-1- پیامد های توانمند سازی
2-3- اثرات فناوری اطلاعات بر توانمند سازی
2-3-1-توانمند سازی و فناوری اطلاعات
2-3-2- فناوری اطلاعات و کنترل
2-3-2-1- کنترل عمومی
2-3-2-2- کنترل برنامه کاربردی
2-3-3- مزایای اتو ماسیون اداری
2-3-3-1- مزایای مستقیم
2-3-3-2- مزایای غیر مستقیم
2-3-4- سیستم کارکنان دانشی
2-3-5- سیستم پشتیبانی تصمیم گیری
2-3-6- اثرات تکنولوزی پیشرفته اطلاعاتی در سازمانها
2-3-7- اثرات فناوری اطلاعات بر دانش و آگاهی کاکنان
2-3-8- اثرات فناوری اطلاعات بر فرصت های شغلی کارکنان
2-3-9- اثرات فناوری اطلاعات بر استقلال و آزادی کاری کارکنان
2-3-10- اثرات فناوری اطلاعات بر مسئولیت تصمیم گیری کارکنان
2-3-11- اثرات فناوری اطلاعات برتوسعه حرفه ای کارکنان
2-3-12- اثرات فناوری اطلاعات بر خودکنترلی کارکنان
2-3-13-اثرات فناوری اطلاعات برتوانمند سازی کارکنان
2-3-14-پیشینه تحقیق
2-3-14-1- تحقیقات انجام شده در داخل کشور
2-3-14-2- تحقیقات انجام شده در خارج کشور
فصل سوم : روش اجرای تحقیق
3-1- مقدمه
3-2- روش تحقیق
3-3- جامعه آماری روش نمونه گیری و حجم نمونه
3-4- ابزار و روش گرد آوری داده ها
3-5- روایی و پایایی ابزار
3-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها
3-7- قلمرو تحقیق ( موضو عی؛ مکانی؛ زمانی )
3-7-1- قلمرو موضوعی تحقیق
3-7-2- قلمرو مکانی
3-7-3- قلمرو زمانی
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها
4-1مقدمه
4-2 بخش اول توصیف آماری سئوالات پرسشنامه
4-3- بررسي نرمال بودن توزيع نمرات متغیرها
4-4- بخش دوم : تحلیل استنباطی (آزمون آماری فرضیه های تحقیق)
فصل پنجم: نتیجه گیری
5-1- مقدمه
5-2- خلاصه نتایج تحلیل توصیفی داده ها
5-3-نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها
5-4- بحث و نتیجه گیری
5-5 – پیشنهادات
5-5-1پیشنهادات حاصل از یافته ها
5-5-2پیشنهادات برای تحققیات آتی
5-6- محدودیتهای تحقیق
پرسشنامه
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی