- معیارهای استفاده شده جهت سنجش رضایت مشتریان شرکت های بیمه
- تعهدات پس از درمان
- تعهدات قبل و حین درمان
- تسهیلات رفاهی
- نحوه تعامل پرسنل
- تعداد و پراکندگی شعب
- اطلاع رسانی
- مشاوره کارشناسان
- روش و تشریفات
- کیفیت مراکز
- فراوانی مراکز
بیمه شده محترم، این پرسشنامه به منظور سنجش میزان رضایت مشتریان شرکت بیمه .... تهیه شده است. بنابر این پاسخهای دقیق و با تامل شما، اینجانب را در انجام این تحقیق یاری خواهد نمود. بدیهی است پرسشنامه بدون نام بوده و پاسخهای شما تنها در راستای اهداف پژوهشی تحقیق حاضر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
"پیشاپیش از همکاری شما پاسخ دهنده گرامی کمال تشکررا دارم."
پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است.
Iranian Scientific Information Database
www.isid.ir