یکشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۳ Sunday, 01 December 2024
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
تاریخچه  از هنگامی كه اتینه لنویر( مراجعه به تاریخچه اتومبیل ) اولین موتور احتراق داخلی را ساخت و تكمیل آن توسط چالز فرانكلین كترینگ، سیستم های مختلفی برای  ایجاد جرقه در اتاق احتراق ابداع شده ا ند و روز به روز كارایی این سیستم بالاتر رفته است.
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مقدمه تابلو می تواند از یك یا چند صفحه از جنس عایق كه جاذب رطوبت و خود سوز نباشد (فیبر الكتریكی ) تشكیل شده یا تمام فلزی باشد. چنانچه تابلو در محلی كه افراد غیر متخصص در آن رفت و آمد می كنند نصب شده باشد نباید هیچ یك از قسمتهای برق دار آ‎ن در
مقدمهبررسی مبانی مفهومی و چهارچوب مفهومی یکی از راه های انجام هرگونه تحقیق و پژوهش می باشد در واقع با بررسی ادبیات و پیشینه تحقیق ، زمینه های پژوهش پیش رو شناسایی و مطالعه می شود. جان دیویی معتقد است که انجام این مطالعه به پژوهشگر کمک می کند تا

 

سلام ، اگر قبلا در (ISID) ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوب ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
ممنون از وبسایت خوبتون شما بهترین هستین
Elham نظری را ارسال کرده است در : هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی
چرا فهرست از 2 شروع شده؟
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : ضمانت بازگشت وجه
با سلام شما می توانید با ورود مجدد به حساب کاربری فایل مربوطه را دانلود کنید در غیر این صورت لطفا ...
حمیدرضا رشیدی نظری را ارسال کرده است در : ضمانت بازگشت وجه
سلام علیکم من یک پروپوزال خریداری کردم اما به خاطر ریستار شدن سیستم موفق به دریافت آن نشدم. باید چک...
با سلام لطفا از طریق ت ل گ رام پیام بفرستید تا فایل برایتان ارسال گردد.
ادمین عزیز سلام. من قبلاً این پایان نامه رو دانلود کردم اما متاسفانه هارد لبتابم سوخت و کل اطلاعاتم ...
مهمان نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال مدیریت دانش
سلام خسته نباشید میخواستم ببینم موضوع بدیم پایان نامه مینویسید؟
وحید نظری را ارسال کرده است در : ارسال درخواست به پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
باسلام و احترام. برای انجام پایان نامه به پرسشنامه ای در زمینه سنجش نگرش والدین نسبت به فرزندان احتی...
مهمان نظری را ارسال کرده است در : پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری
سلام ممنون بخاطر مطالب مفیدتون عالی بود
مهمان نظری را ارسال کرده است در : ارسال درخواست به پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
با عرض سلام و وقت بخیر بنده برای اجرای پایان نامه ام نیاز به این پرسشنامه و پکیج آموزشی را دارم لذا ...
isid دانلود نمونه پایان نامه ارشد حسابداری دانلود نمونه پایان نامه حسابداری دانلود نمونه پایان نامه مدیریت دولتی دانلود نمونه پایان نامه مدیریت مالی دانلود نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دولتی دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه مالی دانلود پایان نامه مدیریت دولتی دانلود پایان نامه مدیریت مالی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری روش تحقیق در پایان نامه فصل سوم پایان نامه نمونه فصل سوم پایان نامه نمونه پایان نامه ارشد حسابداری نمونه پایان نامه حسابداری نمونه پایان نامه رشته حسابداری نمونه پایان نامه مالی نمونه پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی نمونه پایان نامه مدیریت دولتی نمونه پایان نامه مدیریت مالی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی نمونه پرسشنامه نمونه پروپوزال نمونه پروپوزال ارشد حسابداری نمونه پروپوزال حسابداری نمونه پروپوزال مالی نمونه پروپوزال مدیریت دولتی نمونه پروپوزال مدیریت مالی پایان نامه ارشد حسابداری پایان نامه ارشد مدیریت مالی پایان نامه بازاریابی پایان نامه حسابداری پایان نامه رشته حسابداری پایان نامه مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی پایان نامه مدیریت دولتی پایان نامه مدیریت مالی پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی پایگاه اطلاعات علمی ایران پرسشنامه پرسشنامه بازاریابی پرسشنامه مدیریت بازاریابی پرسشنامه مدیریت دولتی پروپوزال پروپوزال آماده مدیریت دولتی پروپوزال ارشد مدیریت دولتی پروپوزال حسابداری پروپوزال روش تحقیق مدیریت دولتی پروپوزال مالی پروپوزال مدیریت دولتی پروپوزال مدیریت مالی پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پروژه برق
 

وبلاگ (ISID)

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

عملکرد سازمانی، وفاداری مشتریان و مدیریت برند

٢-۱) مقدمه
ما در دنیایی زندگی می کنیم که مملو از تغییرات گسترده و سریع در بخش های مختلف است در حوزه تجارت این تغییرات فرصت انتخاب مناسب تری را برای مشتریان و حقایقی تلخ نظیر تغییرات سریع در تکنولوژی ، تحولات سریع در بازار و نیازهای مشتری ، فشارهای ناشی از سیاست های پولی و مالی و تقسیم بندی بازارهای مصرف را برای تولید کنندگان رقم زده است . با این شرایط به نظر می رسد مسیرهای دستیابی به موفقیت در یک کسب و کار دیگر به سادگی دوران نه چندان دور گذشته نیست و شرکت ها باید به دنبال دستیابی به مدل های جدیدی از کسب و کار باشند تا رشد آنها را در آینده تضمین شود. امروزه به طور فزاینده ای پذیرفته شده که برند نقش بسیار مهمی در این زمینه خواهد داشت و یک برند قوی کمک خواهد کرد که شرکت ها خود را در بازارها متمایز کرده و از این طریق به حفظ عملکرد مالی۱ و کسب و کار خود بپردازند.

از نظر تاریخی، اغلب محصولات بدون نام بوده اند. تولیدکنندگان و واسطه ها، کالاهای تولیدی خود را در بشکه ها و با کارتن های بزرگ به صورت فله و بدون ذکر نام منبع می فروختند. بعد از جنگ جهانی دوم که سازمان هایی در سطح ملی و مؤسسات تبلیغاتی به وجود آمدند ،استفاده از برند معمول شد و نام گذاری روی محصولات به سرعت رشد کرد (اسماعیل پور،1384).
امروزه، بسیاری از سازمانها به این باور رسیدهاند که یکی از با ارزشترین داراییهایشان، برند محصولات و خدمات آنها است. پژوهشگران زیادی نیز به این موضوع اشاره کردهاند که ایجاد برندی قدرتمند یکی از عوامل کلیدی برای دستیابی به مزیت رقابتی و بقاء بلندمدت در بازار است (سانتوس و همکاران ،2013).....

 

  • فهرست مطالب ادبیات تحقیق عملکرد سازمانی، وفاداری مشتریان و مدیریت برند

1- 1) مقدمه
2-2) مبانی نظری و ادبیات پژوهش
2- 3) بخش دوم وفاداری مشتریان
٢-۳-۱) وفاداری مشتری
٢-۳-٢) تاریخچه وفاداری
2-3- 3) تعریف وفاداری مشتری
2-3-4) وفاداری مارک تجاری
2-3-5) وفاداری و برند
2-3-6) وفاداری مصرف کننده
2-3-7) تعریف عملکرد سازمانی
2-3-8) ارزیابی عملکرد
2-3-1) ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد
2-3-12 ) اندازه گیری عملکرد سازمان
2-3-11) سیستم ارزیابی عملکرد
2-3-12) ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی و خصوصی
2- 4) بخش دوم ادبیات مدیریت سیستم برند
٢-٤-۱ ) تعریف برند
٢-٤-٢) برندسازی
2-4-3) معانی و ویژگی های برند
2-4-4) خصوصیات یک برند خوب
2-4-5) مزیت استفاده از برند
2-4-6) دیدگاه های شناسایی برند
2-4-7) روش های نام گذاری محصولات
2-4-8) توسعه برند
2-4-1) استراتژی های توسعه برند
2-4-12) تعمیم خط
2-4-11) تعمیم برند
2-4-12) مزایای تعمیم برند
2-4-15) استفاده از استراتژی تعمیم نام تجاری
2-4-16) عوامل شکست تعمیم برند
2-4-17) دلایل روی آوردن شرکت ها به تعمیم برند
2-4-18) مفروضات تعمیم برند
2-4-11) اصول موفقیت تعمیم برند
2-4-22) خطرهایی که تعمیم برند را تهدید می کنند
2-4-21) اثرات تعمیم برند بر ارزش ویژه برند

2-4- 22) خلق ارزش ویژه برند
2-4-23) تناسب برند
2-4-24) کیفیت
2-4-25) دیدگاه های اساسی درباره تعریف کیفیت
2-4-26) کیفیت ادراک شده
2-4-27) چگونگی ارزیابی کیفیت توسط مشتریان
2-4-28) تصویر شرکت
2-4-21) ماهیت تصویر شرکت
2-4-32) گستره تصویر شرکت
2-4-31) فرایند شکل گیری تصویر شرکت
2-4-32) ابعاد تصویر شرکت
2-4-33) نگرش مصرف کننده نسبت به برندتجاری
2-4-34) تعریف نگرش و ابعاد آن
2-4-35) فرایند طبقه بندی اشیاء یا فرآورده ها در ذهن مصرف کننده
2-4-36) تاریخچه برند تجاری
2-5) پیشینه پژوهش
٢-5-۱)پژوهش های انجام شده در داخل کشور
٢-5-1) پژوهش های انجام شده در خارج از کشور
منابع

 

دانلود:
docx-458دانلود ادبیات تحقیق عملکرد سازمانی، وفاداری مشتریان و مدیریت برند
امتیاز مورد نیازامتیاز مورد نیاز-458 10
تاريخ-458یکشنبه, 26 اسفند 1397 21:36
حجم فايل-458 129.02 KB
دانلود-458 1
دانلود || وارد شوید

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل: DOC
  • تعداد صفحات: 112

نویسنده

پایگاه اطلاعات علمی ایران

پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است.

 

  •  ایمیل : Info(at)isid.ir
  •  شماره تماس: 23-73-479- 0912
  •  تلگرام: عضویت در کانال تلگرام
  •  آی دی یاهو: isid24
  •  سامانه پیامکی:
  •  ما پذیرای نظرات، پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما هستیم.

Iranian Scientific Information Database

www.isid.ir

نظرات (0)

هنوز دیدگاهی بیان نشده است

ارسال دیدگاه

پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

آموزش

  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت
« December 2024 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31