پنجشنبه, ۰۳ آبان ۱۴۰۳ Thursday, 24 October 2024
«
  • مقالات لاتین
  • مقالات فارسی
  • کتاب فارسی
  • نمونه سوالات
  • پروپوزال
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروژه
  • پاورپوینت
  • جزوه
  • متفرقه
  • ادبیات تحقیق
»
کتاب حسابدارى صنعتى مقدماتى رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى   فهرست مطالب فصل اولشناخت حسابدارى صنعتى (بهاى تمام شده) فصل دومطبقه بندى عوامل بهاى تمام شده  فصل سومکنترل مواد 
با توجه به اینکه کلیه ی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، شهرداری، بانکها، و... حاوی نمونه سوالات دروس عمومی هستند. در همین راستا، پایگاه اطلاعات علمی ایران برای آمادگی در آزمون های استخدامی اقدام به گرد آوری نمونه سوالات عمومی آزمون
تاریخچه  از هنگامی كه اتینه لنویر( مراجعه به تاریخچه اتومبیل ) اولین موتور احتراق داخلی را ساخت و تكمیل آن توسط چالز فرانكلین كترینگ، سیستم های مختلفی برای  ایجاد جرقه در اتاق احتراق ابداع شده ا ند و روز به روز كارایی این سیستم بالاتر رفته است.
مقدمه ای بر داده‌کاویدر دو دهه قبل توانايي های فنی بشر در برای توليد و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزايش يافته است. عواملی نظير استفاده گسترده از بارکد برای توليدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپيوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پيشرفت در وسائل جمع
مقدمه تابلو می تواند از یك یا چند صفحه از جنس عایق كه جاذب رطوبت و خود سوز نباشد (فیبر الكتریكی ) تشكیل شده یا تمام فلزی باشد. چنانچه تابلو در محلی كه افراد غیر متخصص در آن رفت و آمد می كنند نصب شده باشد نباید هیچ یك از قسمتهای برق دار آ‎ن در
مقدمهبررسی مبانی مفهومی و چهارچوب مفهومی یکی از راه های انجام هرگونه تحقیق و پژوهش می باشد در واقع با بررسی ادبیات و پیشینه تحقیق ، زمینه های پژوهش پیش رو شناسایی و مطالعه می شود. جان دیویی معتقد است که انجام این مطالعه به پژوهشگر کمک می کند تا

 

سلام ، اگر قبلا در (ISID) ثبت نام کردید با نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار دارید به حساب کاربری خود وارد شوید

ثبت نام

 

دسترسی سریع

  1. جدید ترین
  2. محبوب ترین
  3. تصادفی
  4. نظرات
  5. جستجو
ممنون از وبسایت خوبتون شما بهترین هستین
Elham نظری را ارسال کرده است در : هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی
چرا فهرست از 2 شروع شده؟
پایگاه اطلاعات علمی ایران نظری را ارسال کرده است در : ضمانت بازگشت وجه
با سلام شما می توانید با ورود مجدد به حساب کاربری فایل مربوطه را دانلود کنید در غیر این صورت لطفا ...
حمیدرضا رشیدی نظری را ارسال کرده است در : ضمانت بازگشت وجه
سلام علیکم من یک پروپوزال خریداری کردم اما به خاطر ریستار شدن سیستم موفق به دریافت آن نشدم. باید چک...
با سلام لطفا از طریق ت ل گ رام پیام بفرستید تا فایل برایتان ارسال گردد.
ادمین عزیز سلام. من قبلاً این پایان نامه رو دانلود کردم اما متاسفانه هارد لبتابم سوخت و کل اطلاعاتم ...
مهمان نظری را ارسال کرده است در : نمونه پروپوزال مدیریت دانش
سلام خسته نباشید میخواستم ببینم موضوع بدیم پایان نامه مینویسید؟
وحید نظری را ارسال کرده است در : ارسال درخواست به پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
باسلام و احترام. برای انجام پایان نامه به پرسشنامه ای در زمینه سنجش نگرش والدین نسبت به فرزندان احتی...
مهمان نظری را ارسال کرده است در : پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری
سلام ممنون بخاطر مطالب مفیدتون عالی بود
مهمان نظری را ارسال کرده است در : ارسال درخواست به پایگاه اطلاعات علمی ایران (ISID)
با عرض سلام و وقت بخیر بنده برای اجرای پایان نامه ام نیاز به این پرسشنامه و پکیج آموزشی را دارم لذا ...
isid دانلود نمونه پایان نامه ارشد حسابداری دانلود نمونه پایان نامه حسابداری دانلود نمونه پایان نامه مدیریت دولتی دانلود نمونه پایان نامه مدیریت مالی دانلود نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دولتی دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه مالی دانلود پایان نامه مدیریت دولتی دانلود پایان نامه مدیریت مالی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری روش تحقیق در پایان نامه فصل سوم پایان نامه نمونه فصل سوم پایان نامه نمونه پایان نامه ارشد حسابداری نمونه پایان نامه حسابداری نمونه پایان نامه رشته حسابداری نمونه پایان نامه مالی نمونه پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی نمونه پایان نامه مدیریت دولتی نمونه پایان نامه مدیریت مالی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی نمونه پرسشنامه نمونه پروپوزال نمونه پروپوزال ارشد حسابداری نمونه پروپوزال حسابداری نمونه پروپوزال مالی نمونه پروپوزال مدیریت دولتی نمونه پروپوزال مدیریت مالی پایان نامه ارشد حسابداری پایان نامه ارشد مدیریت مالی پایان نامه بازاریابی پایان نامه حسابداری پایان نامه رشته حسابداری پایان نامه مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مالی پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی پایان نامه مدیریت دولتی پایان نامه مدیریت مالی پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی پایگاه اطلاعات علمی ایران پرسشنامه پرسشنامه بازاریابی پرسشنامه مدیریت بازاریابی پرسشنامه مدیریت دولتی پروپوزال پروپوزال آماده مدیریت دولتی پروپوزال ارشد مدیریت دولتی پروپوزال حسابداری پروپوزال روش تحقیق مدیریت دولتی پروپوزال مالی پروپوزال مدیریت دولتی پروپوزال مدیریت مالی پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت دولتی پروژه برق
 

وبلاگ (ISID)

آموزش های زیادی در حال تدارک برای شما هستیم که میتوانید در وبلاگ ما مطالعه کنید

پایان نامه بازاريابی بين الملل

  • عنوان پایان نامه بازاريابی بين الملل
  • بررسی تاثیر سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی و فروش بر فروش شرکتها

 

چکیده:
سیستم های اطلاعاتی نقش مهمی در زندگی سازمانی نوین داشته و دنیای کسب و کار، تجارت و مدیریت را دچار دگرگونی شگرفی نموده است. در بکارگیری سیستم های اطلاعاتی مدیران بیش از پیش باید از اثرات ناشی از سیستمها به سازمان و افراد آگاهی داشته و تدابیر لازم را جهت همزیستی با آنها بوجود آورند. ظهور سیستمهای اطلاعاتی مدیریت و به تبع آن MKIS (سیستم های اطلاعات بازاریابی و فروش) سازمانها را قادر ساخته تا تصمیمات تجاری هوشمندانه تری با این ابزارها اتخاذ کنند. هدف از این مطالعه بررسی تاثیر سیستم اطلاعات بازاریابی و فروش در افزایش فروش شرکت ها است.
تحقیق حاضر در حالت كلی یك تحقیق توصیفی و از نظر كنترل شرایط پژوهش یك بررسی پیمایشی است. ابزار گرد آوری اطلاعات، پرسشنامه است که برای بررسی روایی پرسشنامه از روش محتوایی و جهت پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. جامعه آماری پژوهش حاضر پنج شركت روغن نباتی بهار، نسترن، لادن، آفتاب و نینا می باشند، كه تعداد كل (جامعه آماری) مسئولان فروش و بازاریابی آنها 247 نفر گزارش شده است.

روش نمونه گیری در این پژوهش ، تصادفی ساده می باشد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار آماری spss انجام شد. به طوری که برای توصیف صفات کیفی به محاسبه خطای معیار میانگین،دامنه تغییرات،چولگی و کشیدگی و برای توصیف صفات کمی به محاسبه شاخص های مرکزی و پراکندگی (میانگین،انحراف استاندارد، پرداخته شد وجهت اطمينان از نرمال بودن توزيع نمرات از آزمون كولموگروف اسميرنوف استفاده شد، همچنين از آزمون t تك نمونه اي جهت آزمون فرضيه ها استفاد شد. نتایج نشان داد که:
1- استفاده از فناوری اطلاعات فروش و بازاریابی باعث افزایش فروش شرکت ها می شود.
2- ارزش اطلاعات سیستم فروش و بازاریابی در افزایش فروش شرکت ها موثر است.
3- افزایش کیفیت محصول در افزایش فروش شرکت ها موثر است.
4- استفاده از سیستم توزیع مناسب برای افزایش فروش شرکت ها موثر است.
5- استفاده از روش های بهبود یافته مناسب در افزایش فروش شرکت ها موثر است.
6- قیمت مناسب برای افزایش فروش شرکت ها موثر است.

 

  • فهرست مطالب پایان نامه کارشناسی ارشد بازاريابی بين الملل

فصل اول: کلیات تحقيق
1-1مقدمه
1-2-بيان مسئله
1-3-اهداف
1-4-فرضيه‌ها
1-5-واژگان تحقیق
1-6-قلمرو تحقیق
1-7-محدوديت هاي پژوهش
1-8-ساختار تحقيق
1-9-مدل عملياتي تحقيق
فصل دوم: پيشينه و ادبيات تحقيق
1-2-مقدمه
2-2-پیشینه نظری
2-2-1-بازاریابی چیست؟
2-2-2-مدیریت بازاریابی:
2-2-3-سیستم های اطلاعات بازاریابی از دیدگاه فیلیپ کاتلر
2-2-4-سیستم اطلاعات بازاریابی
2-2-5-سیستم مدیریت فروش
2-2-6-سیستم اتوماسیون نیروی فروش
2-2-7-سیستم مدیریت محصول
2-2-8-سیستم پیش بینی فروش
2-2-9-سیستم تحقیقات بازار
2-9-10-سیستم مدیریت بازاریابی
2-2-11-تجارت الکترونیک
2-2-12-حمایت MKIS از سطوح مدیریت
2-2-13-حمایت MKIS از وظایف مدیریتی
2-2-14-حمایت MKIS از تصمیمات مربوط به بازازیابی تلفیقی
2-2-15-حمایت MKIS از مدل سازی ریاضی
2-2-16-سیستم های اطلاعاتی در بازاریابی و رابطه آنها با MKIS
2-2-16-1 Tps در بازاریابی
2-2-16-2- MRS & DSS در بازاریابی
2-2-16-3- ES در بازاریابی
2-2-17-پیش نیازهای اطلاعاتی برای اجرای موثر یک MKIS
2-2-18-مدلهای مورد استفاده در یک MKIS موفق
2-2-19-طراحی و اجرای یک MKIS موفق و اثر بخش
2-2-20-ماموریت/ استراتیژی و تجزیه و تحلیل نیازهای MKIS
2-2-21-اهداف سیستم های اطلاعاتی بازاریابی
2-2-22-تدارکات سازمانی
2-2-23-طراحی داده ها و ستاده های سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی
2-2-24-طراحي فايل
2-2-25-اجرا و آزمایش
2-2-26-چهار چوبی برای سیستم های اطلاعاتی منسجم بازاریابی و مدیریتی
2-2-27-جمع آوری اطلاعات
2-2-28-فرآیند تبدیل داده تا اطلاعات و دانش
2-2-29-آنالیز و تصمیم گیری
2-2-30-سیستم اطلاعات بازاریابی مدیریتی
2-2-31-سیستم اطلاعات بازاریابی عملیاتی
2-2-32-ساختار یک MKIS
2-2-33-پيشينه عملي پژوهش
2-2-33-1-پيشينه پژوهشی خارجی
2-2-33-2-پيشينه پژوهشی داخلی
فصل سوم – روش شناسی تحقیق
3-1-مقدمه
3-2-روش تحقیق
3-3-جامعه آماری
3-4-شیوه تعیین حجم نمونه
3-6-روش نمونه گیری
3-7-نحوه سنجش متغیرها و سازه ها
3-7-1-نحوه سنجش سیستم های اطلاعاتی بازاریابی و فروش
3-7-2-نحوه سنجش بکارگیری تکنولوژی اطلاعات بازاریابی و فروش
3-7-3-نحوه سنجش ارزش سیستم های اطلاعاتی بازاریابی و فروش
3-7-4-نحوه سنجش بهبود کیفیت کالا
3-7-6-نحوه سنجش بکارگیری راهکارهای ترفیعی مناسب
3-7-7-نحوه سنجش قیمت گذاری مناسب
3-8-روش گردآوری اطلاعات
3-9-روایی و پایایی ابزار اندازه گیری
3-10-روش تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل داده ها
4-1-مقدمه
4-2-یافته های توصیفی
4-2-1-سیستم های اطلاعاتی بازاریابی فروش
4-2-2-بکارگیری تکنولوژی های اطلاعاتی بازاریابی و فروش
4-2-3-ارزش سیستم های اطلاعاتی بازاریابی و فروش
4-2-4-بهبود کیفیت کالا
4-2-5-بکارگیری سیستم توزیع مناسب
4-2-6-بکارگیری راهکارهای ترفیعی مناسب
4-2-7-قیمت گذاری مناسب
4-2-8-آزمون کولموگروف اسمیرنف برای مشخص نموده نرمال بودن متغیرها
فرضیه های پژوهش
فصل پنجم- بحث و نتیجه گیری
5-1-مقدمه
5-2-یافته ها و بحث و تفسیر
5-3-نتایج کلی پژوهش
5-4-پیشنهادهای کاربردی
5-5-پیشنهادهایی برای محققان آتی

  • منابع
  • فهرست منابع وماخذ داخلی
  • فهرست منابع و ماخذ خارجی

 

دانلود:
docx-477دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد بازاريابی بين الملل
امتیاز مورد نیازامتیاز مورد نیاز-477 15
تاريخ-477یکشنبه, 19 خرداد 1398 12:29
حجم فايل-477 1.07 MB
دانلود-477 0
دانلود || وارد شوید

اطلاعات فایل

  • فرمت فایل: DOC
  • تعداد صفحات: 100

نویسنده

پایگاه اطلاعات علمی ایران

پایگاه اطلاعات علمی ایران کتابخانه شخصی و حامی پژوهشی شما است.

 

  •  ایمیل : Info(at)isid.ir
  •  شماره تماس: 23-73-479- 0912
  •  تلگرام: عضویت در کانال تلگرام
  •  آی دی یاهو: isid24
  •  سامانه پیامکی:
  •  ما پذیرای نظرات، پیشنهادات، درخواست ها و شکایات شما هستیم.

Iranian Scientific Information Database

www.isid.ir

نظرات (0)

هنوز دیدگاهی بیان نشده است

ارسال دیدگاه

پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

آموزش

  1. مقالات آموزشی
  2. اخبار سایت
« October 2024 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31