- عنوان پروپوزال کارشناسی ارشد روانشناسی
- بررسی عوامل درونی و بیرونی مؤثر بر مردودی دروس عمومی در مدارس مقطع متوسطه دخترانه
بیان مساله
افت از نظر لغوی به معنی کمبود- کم و کاست و نقصان می باشد و منظور از افت تحصیلی ( مردودی ) عبارت است از نزول از یک سطح بالا تر به سطح پایین تر در تحصیل و آموزش. مدرسه به عنوان دومین کانون رشد و متحول شدن کودک سهم بسزایی دارد و می تواند نقش خود را به طور سازنده و یا بعضا به شکل مخرب ایفا کند. اولین تجارب آموزشی و اجتماعی در محیط مدرسه یا کلاس درس، روابط با همسالان و مشکلاتی نظیر ( عوامل درونی- بیرونی- فردی- اجتماعی- سیاسی- اقتصادی- فرهنگی ) از نظام آموزشی با افت تحصیلی دانش آموزان در ارتباط هستند. اکنون این سوال مطرح است که آیا هدف تعلیم و تربیت؛ انتقال محتوای کتب درسی به دانش آموزان است؟ آیا انتظار جامعه و مدرسه از نظام آموزشی تنها انباشته شدن مفاهیم موجود در کتب درسی است در ذهن دانش آموزان یا نه؟ آنچه مهم است تربیت صحیح و تدریس مناسب برای دانش آموزان می باشد.
یعنی ایجاد جو و محیطی مطلوب در مدرسه برای رشد و پرورش استعداد های نهفته و آموزش آداب و ارزشهای اسلامی به دانش آموزان است تا با آمادگی کامل قبلی برای جامعه تربیت شوند.....
- مندرجات پروپوزال کارشناسی ارشد روانشناسی
- بیان مساله
- سوابق مربوط
- فرضیه ها
- اهداف تحقیق
- اهداف فرعی
- روش كار
- نوع روش تحقیق
- روش گردآوری اطلاعات
- ابزار گرد آوری اطلاعات
- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
- فهرست منابع و مآخذ
دانلود:
دانلود پروپوزال کارشناسی ارشد روانشناسی
امتیاز مورد نیاز
12
پنج شنبه, 14 مرداد 1395 01:54
17.43 KB
24