پاسخ دهنده عزیز، این پرسشنامه جهت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت.... گرایش بازاریابی تهیه گردیده و هدف محقق از این تحقیق، بررسی عوامل موثر بر تمایلات افراد به خرید اینترنتی و تکرار آن می باشد. بنابر این پاسخهای دقیق و با تامل شما، اینجانب را در انجام این تحقیق یاری خواهد نمود. بدیهی است پرسشنامه بدون نام بوده و پاسخهای شما تنها در راستای اهداف پژوهشی تحقیق حاضر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
"پیشاپیش از همکاری شما پاسخ دهنده گرامی کمال تشکر را دارم."
- متغیرهایی که در این پرسشنامه مورد سنجش قرار می گیرند به شرح زیر می باشند:
- پرسشنامه سودمندی ادراک شده در خرید اینترنتی
- پرسشنامه اعتماد ادراک شده در خرید اینترنتی
- پرسشنامه لذت درک شده در خرید اینترنتی
- پرسشنامه کیفیت درک شده در خرید اینترنتی
- پرسشنامه هنجار اجتماعی در خرید اینترنتی
- پرسشنامه تمایل به خرید و تکرار آن
دانلود:
دانلود پرسشنامه عوامل موثر بر خرید اینترنتی و تکرار خرید آنلاین
امتیاز مورد نیاز
4
دوشنبه, 07 دی 1394 20:33
36.36 KB
43