پژوهشي تحت عنوان" بررسی اثرات اعتبار برند(نام تجاری) بر وفاداری مشتری" در صنعت بانکداری ایران در دست بررسي است.برند یا نام و نشان تجاری یک سازمان به مارک اختصاصی آن سازمان اشاره دارد که علاوه بر سمبل و نماد گرافیکی خاص آن سازمان، جایگاه سازمان در ذهن مشتریان را نیز در بر میگیرد. از آنجا كه اين پرسشنامه بدون نام پاسخ دهنده طراحي شده است لذا خو اهشمند است به طور صحيح و صادقانه به پرسش ها که شامل سوالات عمومی و اختصاصی در صفحه می باشد پاسخ دهيد و با تكميل دقيق اين پرسشنامه ما را از نظرات ارزشمند خود در راستاي ارائه راهكارهاي علمي به متصديان صنعت بانکداری ایران بهره مند فرمائيد.
پرسشنامه ارزیابی سرمایه فکری، که توسط بونتیس (1998) ساخته شده است که دارای 52 سؤال بسته پاسخ می باشد و بامقیاس پنج درجه ای لیکرت (خیلی کم = 1، کم= 2، متوسط = 3، زیاد= 4 و خیلی زیاد= 5) که به دلیل مشابهت های بعضی سؤالات به تعداد 42سؤال کاهش یافت. مورد بررسی قرار می گیرد، این سازه دارای سه مؤلفه سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری و سرمایه رابطه ای(مشتری) را در میان مدیران و کارشناسان شرکت مورد اندازه گیری قرار می دهد.
پرسشنامه پنج عاملی شخصیت NEO-FFI
سوالات ابعاد مدل:
رشد و توسعه هركشوری نيازمند عزم ملي و اعتقاد مردم آن كشور به باورهاي رشد و توسعه بوده و اين امر مستلزم فراهم شدن شرايط رشد و توسعه مي باشد. دوست گرامی، پرسشنامه حاضر یک تحقیق دانشگاهی با موضوع " بررسی، شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار بر توسعه بیمه تکمیلی درمان گروهی" می باشد. لذا خواهشمندم با پاسخ های دقیق و خردمندانه خود، ما را در انجام این مهم و دستیابی به اهداف پژوهش یاری فرمائید. لازم به ذکر است که از اين اطلاعات صرفاَ جهت تجزيه و تحليل در پايان نامه دوره کارشناسي ارشد در دانشگاه استفاده خواهد شد.
پرسشنامه ارزش نام تجاری یو و دنتو
پرسشنامه ارزش نام تجاری یو و دنتو متغیر های ارزش نام تجاری چند بعدی و ارزش نام تجاری کلی را مورد سنجش قرار می دهد.
هدف پرسشنامه زیر تمرکز شما بر یک برند می باشد. (ارزیابی سم برند در بازار)
آیا نمی توان نگران شد درباره اینکه این برند معمولی یا غیر معمول، مهم یا بی اهمیت، خوشایند و یا ناخوشایند؟
اندیشمند گرامی، با احترام، پرسشنامهای كه پیش روی شماست در جهت بررسی عوامل موثر بر نگهداشت و ارتقا برند در ایران تنظیم شده است. در طراحی پرسشنامه تلاش شده است كه عوامل تاثیرگذار بر نگهداشت و ارتقا برند لحاظ گردد. لذا خواهشمند است نظر خود را در خصوص هر یك از عبارات ذیل با علامت گذاری در ردیف مربوطه مشخص نمایید. از بذل عنایتی كه در پر كردن پرسشنامه بعمل میآورید صمیمانه سپاسگزاریم.
پرسشنامه ای که در اختیار دارید از 29 جمله ناتمام تشکیل شده است. لطفاً ابتدا جمله ناقص را با دقت و بعد برای تکمیل هر یک از جملات ناقص، فقط یکی از موارد (الف- ب- ج- د) را که با نظر شما بیشتر موافقت دارد انتخاب نموده و با علامت (×) روی پاسخنامه مشخص نمائید سعی کنید به سؤالات با دقت پاسخ دهید و اطمینان داشته باشید که پاسخ های شما محرمانه تلقی خواهد شد.